Designer label for 2 litre Coca-Cola bottle (Photo credit: Wikipedia) |
Ήταν η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που ο όμιλος παρουσίασε ζημιές στην Ελλάδα, η αγορά της οποίας ήταν επί σειρά ετών εξαιρετικά κερδοφόρος. To 2010 η αντίστοιχη ζημιά ήταν ύψους 29,9 εκ. ευρώ.
Η καταγραφή καθαρής ζημιάς 34,8 εκ. ευρώ, εκ μέρους της μητρικής εταιρείας, οφείλεται στη σημαντική μείωση των εσόδων της από την ελληνική αγορά και στην παράλληλη επιδείνωση όλων των δεικτών αποδοτικότητας, σε συνδυασμό βέβαια με τις δαπάνες διοικητικής υποστήριξης ολόκληρου του ομίλου. Έτσι, στο επίπεδο των προ φόρων αποτελεσμάτων κατεγράφη ζημιά 36,9 εκ. ευρώ έναντι κερδών προ φόρων 2,1 εκ. ευρώ το 2010 και αντίστοιχων κερδών άνω των 200 εκ. ευρώ το 2009, οπότε είχαν επαναπατριστεί μερίσματα θυγατρικών εταιρειών του εξωτερικού.
Οι πωλήσεις της μητρικής εταιρείας Coca-Cola 3E το 2011, σύμφωνα με τον ισολογισμό της, ήταν ύψους 537,4 εκ. ευρώ έναντι 609 εκ. ευρώ το 2010 και 700,7 εκ. ευρώ το 2009, μειωμένες δηλαδή σε ετήσια βάση κατά 71,6 εκατ. ευρώ σε αξία και κατά 13,1% σε ποσοστό και στη διετία κατά 163,3 εκ. ευρώ σε αξία και κατά 23,3% σε ποσοστό.
Τα μεικτά κέρδη της μειώθηκαν κατά 66,4 εκ. ευρώ στο επίπεδο των 196,1 εκατ. ευρώ (-25,3%), ενώ τα κέρδη της προ αποσβέσεων, τόκων και φόρων (EBITDA) μειώθηκαν κατά 55,1 εκατ ευρώ στο επίπεδο των 4,4 εκ. ευρώ (-92,1%). Επίσης τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων (EBIT) έγιναν αρνητικά, καθώς κατεγράφη ζημιά 22,2 εκ. ευρώ έναντι κερδών 30,4 εκατ. ευρώ. Επιδεινώθηκαν τα περιθώρια μεικτού κέρδους κατά 6,6 εκατοστιαίες μονάδες (από 43,1% σε 36,5%), EBITDA κατά εννέα εκατοστιαίες μονάδες (από 9,8% σε 0,8%) και EBIT κατά 9,1 εκατοστιαίες μονάδες (από 5% σε -4,1%).
Οι πωλήσεις της μητρικής εταιρείας το 2011 ήταν ίσες προς το 7,8% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου το ίδιο έτος (6,85 δισ. ευρώ), έναντι 9% το 2010 και 10,7% το 2009.
Οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση στις 31.12.2011 ήταν 2.221, ενώ έναν χρόνο νωρίτερα ανέρχονταν σε 2.472. Μειώθηκαν δηλαδή, στη διάρκεια του 2011, κατά 10,2%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται