Περιορισμένη είναι η χρήση του διαδικτύου από τις εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών, σύμφωνα με έρευνα του Παντείου Πανεπιστημίου.
Σε μία κρίσιμη οικονομικά περίοδο για τις ελληνικές επιχειρήσεις, οι εισηγμένες εταιρείες αποτυγχάνουν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά το διαδίκτυο ως ένα επιπλέον κανάλι πωλήσεων, προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, επικοινωνίας και προσέλκυσης πελατών. Ελάχιστες εταιρείες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα τους, για να πραγματοποιήσουν διαδικτυακές πωλήσεις. Ένας μεγάλος αριθμός εταιρειών δεν παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω e-mail, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό επιδεικνύει εσωστρέφεια, αναρτώντας το περιεχόμενό της μόνο στην ελληνική γλώσσα.
Πρόκειται για μερικά από τα συμπεράσματα της έρευνας, στο πλαίσιο της οποίας μελετήθηκε η διαδικτυακή παρουσία του 60% των εισηγμένων εταιρειών στο χρηματιστήριο (162 εταιρείες), ενώ εξετάστηκαν όλες οι εταιρείες μεγάλης κεφαλαιοποίησης.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σε μία κρίσιμη οικονομικά περίοδο για τις ελληνικές επιχειρήσεις, οι εισηγμένες εταιρείες αποτυγχάνουν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά το διαδίκτυο ως ένα επιπλέον κανάλι πωλήσεων, προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, επικοινωνίας και προσέλκυσης πελατών. Ελάχιστες εταιρείες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα τους, για να πραγματοποιήσουν διαδικτυακές πωλήσεις. Ένας μεγάλος αριθμός εταιρειών δεν παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω e-mail, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό επιδεικνύει εσωστρέφεια, αναρτώντας το περιεχόμενό της μόνο στην ελληνική γλώσσα.
Πρόκειται για μερικά από τα συμπεράσματα της έρευνας, στο πλαίσιο της οποίας μελετήθηκε η διαδικτυακή παρουσία του 60% των εισηγμένων εταιρειών στο χρηματιστήριο (162 εταιρείες), ενώ εξετάστηκαν όλες οι εταιρείες μεγάλης κεφαλαιοποίησης.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται