Από τη μία βιώνουν την κρίση, από την άλλη δε χάνουν την αισιοδοξία τους - έστω κι αν οι θετικές σκέψεις είναι συγκρατημένες.
Ο λόγος για τους επιχειρηματίες στο Ηράκλειο, που το τελευταίο διάστημα λένε ... τον πόνο τους, παρέχοντας χρήσιμα στοιχεία σε έρευνα που διεξάγει η Ομοσπονδία Εμποροβιοτεχνών Ηρακλείου (ΟΕΒΕΝΗ) με θέμα τα προβλήματα των επιχειρήσεων σε καιρό κρίσης.
Περισσότεροι από 100 επιχειρηματίες έχουν, ως σήμερα, συμπληρώσει το σχετικό ερωτηματολόγιο, ενώ η έρευνα συνεχίζεται έως ότου απαντήσει τουλάχιστον το 50% των μελών της Ομοσπονδίας.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, κυρίαρχο είναι το πρόβλημα της έλλειψης ρευστότητας στην αγορά, ενώ αμέσως μετά έρχονται οι φόροι και οι ασφαλιστικές εισφορές. Παρήγορο, ωστόσο, είναι το ότι παρά τα προβλήματα και την καθημερινή απειλή του λουκέτου, οι επιχειρηματίες εκφράζουν μια συγκρατημένη αισιοδοξία
.
Περισσότεροι από 100 επιχειρηματίες έχουν, ως σήμερα, συμπληρώσει το σχετικό ερωτηματολόγιο, ενώ η έρευνα συνεχίζεται έως ότου απαντήσει τουλάχιστον το 50% των μελών της Ομοσπονδίας.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, κυρίαρχο είναι το πρόβλημα της έλλειψης ρευστότητας στην αγορά, ενώ αμέσως μετά έρχονται οι φόροι και οι ασφαλιστικές εισφορές. Παρήγορο, ωστόσο, είναι το ότι παρά τα προβλήματα και την καθημερινή απειλή του λουκέτου, οι επιχειρηματίες εκφράζουν μια συγκρατημένη αισιοδοξία
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται