Εντός των προσεχών ημερών «μπαίνουν» οι υπογραφές στις συμβάσεις για τρία μεγάλα σιδηροδρομικά έργα συνολικού προϋπολογισμού 982 εκατ. ευρώ περίπου... (με αναθεώρηση και ΦΠΑ). Πρόκειται για την επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, την κατασκευή υποδομής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος και σήραγγας Παναγοπούλας και τέλος, την κατασκευή Β΄ Λειτουργικής Φάσης Συγκροτήματος Θριασίου και κατασκευή Σιδηροδρομικού Σταθμού Ζεφυρίου, έργα που αναμένεται να ανοίξουν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.
Ειδικότερα, ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Σταύρος Καλογιάννης ενημέρωσε χθες τη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για τα τρία μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί και πρόκειται να υπογραφεί η σύμβασή τους.
Επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά
Αφορά στην επέκταση του Μετρό με 5 νέους Σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και κατασκευή 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής.
Η επέκταση του Μετρό προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε 5 έτη και αναμένεται να εξυπηρετήσει περισσότερους από 65.000 επιβάτες ημερησίως. Παράλληλα, θα συμβάλλει στη μείωση του αριθμού των μετακινουμένων Ι.Χ. κατά 20.000 περίπου ημερησίως.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ (Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Περιβάλλον και αειφόρος ανάπτυξη»).
Κατασκευή υποδομής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος και σήραγγας Παναγοπούλας στον νομό Αχαΐας
Αφορά στην κατασκευή της υποδομής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας, σε μήκος 22 χλμ, των απαιτούμενων σιδηροδρομικών και οδικών γεφυρών και στην κατασκευή παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου με τις αντίστοιχες άνω και κάτω οδικές διαβάσεις, για την αποκατάσταση της κυκλοφορίας.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ (Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ενίσχυση της προσπαλασιμότητας»).
Κατασκευή της β΄ λειτουργικής Φάσης Συγκροτήματος Θριασίου και του σιδηροδρομικού σταθμού Ζεφυρίου
Αφορά σε έργα επιδομής των υπολοίπων σιδηροδρομικών γραμμών εντός του συγκροτήματος του Θριασίου, που δεν είχαν υλοποιηθεί με την Α’ Φάση, έργα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης του συνόλου των γραμμών, προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού και κατασκευή των κτιριακών εγκαταστάσεων.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Π.Ε.Π. Αττικής στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ.
kerdos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται