Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Η κρίση αυξάνει τον αριθμό των ανασφάλιστων αυτοκινήτων

Η οικονομική κρίση αυξάνει τον αριθμό των ... ανασφάλιστων αυτοκινίήτων! Στη διάρκεια του 2011 υπολογίζεται ότι τουλάχιστον το 15% του στόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους - συνυπολογιζομένων και των δημοσίων οχημάτων - είναι πλέον ανασφάλιστα και δεν αποκλείεται τον επόμενο χρόνο, το 2012 που αναμένεται επιδείνωση των εισοδημάτων ασφαλισμένων, το ποσοτό αυτό θα αυξηθεί.

Σ΄αυτό το πλαίσιο η Interamerican προχώρησε στην παροχή φθηνότερων τιμολογίων ασφαλιστικής κάλυψης των αυτοκινήτων δημιοιυργώντας σύστημα απευθείας πωλήσεων, χωρίς την μεσολάβηση ασφαλιστικών πρακτόρων.

Και μάλιστα ήδη το 35%- 40% των ασφαλίσμέων οχημάτων στην Interamerican προέρχεται από το σύστηματων απευθείας πωλήσεων. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γ. Κώτσαλος ερωτηθείς σχετικά είπε πως η συγκεκριμένη «αγορά χωρά και άλλους» και πρόσθεσε ότι «οι περισσότερες εταιρείες που θέλουν να επιβιώσουν θα μπουν στον χώρο των απευθείας πωλήσεων, όπου φυσικά θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός και στο επίπεδο των τιμών».

Ανέφερε ακόμη ότι στόχος της εταιρείας είναι «μέσα στην προσεχή πενταετία να αυξήσουμε σε 500.000 τους πελάτες μας και να φθάσουμε στο 10% το μερίδιο αγοράς στην ασφάλιση αυτοκινήτου». Και για αυτό τον λόγο πρόκειται η να επενδυθούν περί τα 50 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα όπως είπε ο κ. Κώτσαλος η Anytime - πρόκειται για την επωνυμία του συστήματος των απευθείας πωλήσεων - «που δημιουργήθηκε το 2006, άνοιξε στην Ελλάδα τον διαδικτυακό δρόμο προσέγγισης πελατών και ήδη, έχει δώσει δείγματα ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου καναλιού διανομής με εντυπωσιακά αποτελέσματα».

Και εξήγησε πως το «Anytime αποτελεί, στο πλαίσιο της πολυκαναλικής στρατηγικής της Interamerican, τον νεώτερο από τους τέσσερεις άξονες διανομής του ισορροπημένου μοντέλου που λειτουργεί η εταιρεία, συμπληρώνοντας την προωθητική δραστηριότητα του αποκλειστικού δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων, του δικτύου συνεργαζομένων μεσιτών και πρακτόρων και του τραπεζικού δικτύου».
Ετσι έχοντας οργανώσει την σχετική υποδομή του συστήματος από τις αρχές του 2008 και μετά από μία διετία προσαρμογής στην αγορά, το Anytime απέκτησε 85.000 πελάτες, καταγράφοντας ημερησίως 2.200 κλήσεις και 4.500 επισκέψεις και σταθεροποιώντας την παραγωγή της πάνω από τα 400 συμβόλαια την ημέρα. Το κανάλι έχει ιδιαίτερη συμβολή εφέτος, πρόσθεσε, στην αύξηση κατά 22% του στόλου ασφαλισμένων από την Interamerican οχημάτων, που φθάνει τις 450.000. Η ασφάλιση αυτοκινήτου αποτελεί και τον βασικό τομέα δραστηριότητας τoy Anytime, που παράλληλα προωθεί την ασφάλιση κατοικίας και τις υπηρεσίες βοήθειας.
Στο αυτοκίνητο, το Anytime παρέχει με τρία προγράμματα -τα economic, value και premium- μια σειρά κλιμακούμενων καλύψεων που στο πληρέστερο από αυτά (premium) καλύπτει αστική ευθύνη, ζημιές από ανασφάλιστο όχημα, πυρκαγιά, φυσικά φαινόμενα, τρομοκρατικές ενέργειες, την ολική και μερική κλοπή, τη θραύση κρυστάλλων, το προσωπικό ατύχημα οδηγού (15.000 ευρώ) και τις ίδιες ζημίες (με απαλλαγή 1.000 ευρώ), ενώ και στα τρία προγράμματα παρέχεται η οδική βοήθεια.

Η απευθείας ασφάλιση μέσω του Anytime ξεκινά από 156 ευρώ το εξάμηνο και εξασφαλίζει χαμηλότερα ασφάλιστρα για τον πελάτη της τάξεως του 10% - 20% συγκριτικά με τους παραδοσιακούς τρόπους ασφάλισης, λόγω χαμηλότερου κόστους λειτουργίας και πρόσκτησης πελατών.
Βασικό χαρακτηριστικό της απευθείας πώλησης είναι η απλότητα και ταχύτητα της διαδικασίας που, χάρη στη μηχανογραφική υποστήριξη της εταιρείας, ολοκληρώνεται με εκτύπωση του συμβολαίου από τον πελάτη σε λιγότερα από 5 λεπτά από τη στιγμή της online αίτησης, περιλαμβάνοντας και την εξόφληση των ασφαλίστρων με πιστωτική κάρτα. Ωστόσο και η διαδικασία ασφάλισης με τηλεφωνική κλήση μέσω του contact center ολοκληρώνεται με παράδοση του συμβολαίου μέσα σε δύο μόλις ημέρες.

Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής πωλήσεων κ. Γ. Μαυρέλης επεσήμανε ότι «ο μητρικός όμιλος υπήρξε πολύτιμος σύμβουλος αυτής της πρωτοπόρου εφαρμογής στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Ο μέτοχός μας πραγματοποιεί απευθείας ασφαλίσεις εδώ και τέσσερεις δεκαετίες στην Ολλανδία, έχοντας ασφαλίσει πάνω από ένα εκατομμύριο νοικοκυριά και κατέχοντας με τρείς εταιρείες direct διανομής το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Με το Anytime στοχεύουμε να διατηρήσουμε το προβάδισμα που δημιουργήσαμε στις απευθείας πωλήσεις για απλά, τυποποιημένα προγράμματα στοχεύοντας μέσα στην προσεχή πενταετία να αυξήσουμε σε 500.000 τους πελάτες μας και να φθάσουμε στο 10% το μερίδιο αγοράς στην ασφάλιση αυτοκινήτου. Γι' αυτό, πρόκειται να επενδύσουμε για την Anytime κατά το ίδιο χρονικό διάστημα 50 εκατ. ευρώ σε περαιτέρω ανάπτυξη τεχνολογικής υποδομής, σε δημιουργία 100 νέων θέσεων εργασίας, σε εκπαίδευση και σε προβολή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...