Σύμφωνα με τη Moody’s η υποβάθμιση του ελληνικού ομίλου αντανακλά τη σημαντική μείωση των διαφημιστικών εσόδων από το 2009, από την οποία ο ΑΝΤ1 αντλεί το 75% των καθαρών εσόδων του.
Η εκτίμηση του οίκου είναι πως αναμένεται περαιτέρω μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση το πρώτο εξάμηνο του 2011.
Επίσης, ο οίκος συνυπολόγισε για την υποβάθμιση και το αρνητικό EBITDA της επιχείρησης (κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται