Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Αύξηση του ανταγωνισμού και ανάγκη για αναδίπλωση στρατηγικής με στόχο την οικονομική ανάκαμψη

Ernst & Young board close to Time Square in Ne...Image via Wikipedia
Bλέπουν  οι επιχειρήσεις σε Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Εξαιρετικό  ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της μελέτης “Competing for Growth”, της Ernst & Young η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 1.400 ανώτατων διοικητικών στελεχών από όλο τον κόσμο και δημοσιεύθηκε πρόσφατα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι επιχειρήσεις βλέπουν το επιχειρηματικό πεδίο να γίνεται πιο ανταγωνιστικό με το 85% να δηλώνει ότι η αγορά του θα γίνει πιο ανταγωνιστική τα επόμενα 2 χρόνια. 
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα του παγκόσμιου σκέλους της μελέτης, αναμένεται να υπάρξει μεγαλύτερη αστάθεια στην αγορά σε σχέση με την περίοδο πριν από την κρίση, με τα περιθώρια κέρδους να δέχονται πιέσεις λόγω μείωσης ή συγκράτησης των τιμών και αύξησης στις δαπάνες εργατικού δυναμικού. Συγκεκριμένα οι αυξήσεις τιμών σε παγκόσμιο επίπεδο προβλέπεται να είναι χαμηλές καθώς περίπου 60% των ερωτηθέντων βλέπει αύξηση τιμών αντίστοιχη ή χαμηλότερη του πληθωρισμού. 
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα συμπεράσματα της ίδιας  μελέτης για τις αγορές της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης αλλά και για την Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα η αύξηση της ανταγωνιστικότητας των αγορών τους είναι ένα σημείο στο οποίο καταλήγει η μεγάλη πλειοψηφία των στελεχών που συμμετείχαν με το 85% των ελλήνων στελεχών να θεωρεί ότι ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά πρόκειται να αυξηθεί τα επόμενα 2 χρόνια. 
Ο Παναγιώτης Παπάζογλου, Διευθύνων Σύμβουλος  της Ernst & Young Ελλάδος, αναφέρει:
«Οι εταιρείες  και στην Ελλάδα, πρέπει να είναι  έτοιμες να ανταποκριθούν στις ταχείες  μεταβολές αναφορικά με τη ζήτηση, τις οικονομικές συνθήκες και τις αγορές. Η ταχύτητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό των εταιρειών με υψηλές αποδόσεις σε όλους τους κλάδους και θα αποκτά ολοένα σημαντικότερο ρόλο, καθώς η αγορά κινείται με ανταγωνιστικότερους ρυθμούς. Οι εταιρείες που επέδειξαν ταχύτητα και ευελιξία και συνέχισαν να καινοτομούν κατά τη διάρκεια της κρίσης δρέπουν τώρα τους καρπούς των προσπαθειών τους, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες θα πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους προκειμένου να εξασφαλίσουν την επιτυχία τους στο μέλλον».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...