Οι τουρκικές εταιρίες,λόγω των δυσχερών οικονομικών συνθηκών περικόπτουν τις επενδύσεις και αποσύρονται από την ελληνική αγορά.
Η τουρκική εταιρεία ενδυμάτων Ipekyol έκλεισε τα 8 καταστήματα της, η αλυσίδα μόδας «Gizia» μεταβίβασε όλα τα καταστήματα, ενώ η ΚΟΤΟΝ παραμένει στην Ελλάδα παρά την πτώση του τζίρου της και ψάχνει να μετατρέψει την κρίση σε ευκαιρία.
Οι Τουρκικές εταιρίες δηλώνουν στην τουρκική εφημερίδα Radikal ότι εξαιτίας της κρίσης έχουν αδειάσει τα εμπορικά κέντρα στην Ελλάδα.
Η εταιρεία ενδυμάτων İPEKYOL κλείνει τα 8 καταστήματα της στην Ελλάδα και ο νέος προορισμός της είναι η Ρωσία.
Η γνωστή τούρκικη αλυσίδα εστίασης "Tike" ,λόγω της κρίσης ,ακολουθεί την πολιτική συρρίκνωσης. Κλείνει δύο από τα εστιατόρια της στην Αθήνα.
Η τουρκική αλυσίδα μόδας «Gizia» μεταβιβάζοντας τα τρία καταστήματα που είχε στην Ελλάδα αποσύρθηκε από την ελληνική αγορά.
Από την άλλη πλευρά «πριν την οικονομική κρίση όλα ήταν καλά. Η κρίση επηρέασε πολύ τις δουλειές μας. Πρόκειται για την μεγάλη πτώση του τζίρου. Όμως,οι κρίσεις από την άλλη,σημαίνουν ευκαιρίες. Η κρίση παράγει και ευκαιρίες. Παραδείγματος χάριν, τα ενοίκια είναι πολύ χαμηλά και θέλουμε να επεκταθούμε» δηλώνει ο Yalçın Ayaydın ,πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας ενδυμάτων Koton.
Serkan Meriç
Turkish Greek News
Η τουρκική εταιρεία ενδυμάτων Ipekyol έκλεισε τα 8 καταστήματα της, η αλυσίδα μόδας «Gizia» μεταβίβασε όλα τα καταστήματα, ενώ η ΚΟΤΟΝ παραμένει στην Ελλάδα παρά την πτώση του τζίρου της και ψάχνει να μετατρέψει την κρίση σε ευκαιρία.
Οι Τουρκικές εταιρίες δηλώνουν στην τουρκική εφημερίδα Radikal ότι εξαιτίας της κρίσης έχουν αδειάσει τα εμπορικά κέντρα στην Ελλάδα.
Η εταιρεία ενδυμάτων İPEKYOL κλείνει τα 8 καταστήματα της στην Ελλάδα και ο νέος προορισμός της είναι η Ρωσία.
Η γνωστή τούρκικη αλυσίδα εστίασης "Tike" ,λόγω της κρίσης ,ακολουθεί την πολιτική συρρίκνωσης. Κλείνει δύο από τα εστιατόρια της στην Αθήνα.
Η τουρκική αλυσίδα μόδας «Gizia» μεταβιβάζοντας τα τρία καταστήματα που είχε στην Ελλάδα αποσύρθηκε από την ελληνική αγορά.
Από την άλλη πλευρά «πριν την οικονομική κρίση όλα ήταν καλά. Η κρίση επηρέασε πολύ τις δουλειές μας. Πρόκειται για την μεγάλη πτώση του τζίρου. Όμως,οι κρίσεις από την άλλη,σημαίνουν ευκαιρίες. Η κρίση παράγει και ευκαιρίες. Παραδείγματος χάριν, τα ενοίκια είναι πολύ χαμηλά και θέλουμε να επεκταθούμε» δηλώνει ο Yalçın Ayaydın ,πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας ενδυμάτων Koton.
Serkan Meriç
Turkish Greek News
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται