Στα δρομολόγια εξωτερικού, οι δύο εταιρείες έχουν μερίδιο αγοράς κάτω από 16%, με αποτέλεσμα να μην συντρέχουν πλέον οι λόγοι απόρριψης νέας πρότασης από τη μεριά του ομίλου Βασιλάκη
Νέα δεδομένα και κινητικότητα δημιουργεί, σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr, η πρόσφατη απόφαση της Olympic Air να καταργήσει δρομολόγια ανά την επικράτεια λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Με την τελευταία να έχει σημαντικές απώλειες σε μερίδια αγοράς και με την Aegean να αποτελεί πλέον τον μοναδικό εναλλακτικό ελληνικό αερομεταφορέα, πηγές αναφέρουν πως επίκειται κατάθεση νέας πρότασης συγχώνευσης προς την Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς πλέον τα μερίδια αγοράς των δύο γκρουπ δικαιολογούν κάτι τέτοιο.
Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή στην αγορά πτήσεων εξωτερικού από και προς τα αεροδρόμια της Ελλάδας το μερίδιο της Aegean, που αποτελεί το μεγαλύτερο εγχώριο αερομεταφορέα, ανέρχεται μόλις στο 14% και μαζί με την Olympic Air είναι κάτω από 16%.
Επομένως, το 84% της ελληνικής αεροπορικής αγοράς το κατέχουν ξένοι αερομεταφορείς. Το αντίστοιχο μερίδιο των εγχώριων αερομεταφορέων σε άλλες χώρες της Ευρωζώνης, βρίσκεται κατά μέσο όρο στο 38,5% με αποτέλεσμα να μην συντρέχουν πλέον οι λόγοι απόρριψης νέας πρότασης από τη μεριά του ομίλου Βασιλάκη.
Μάλιστα, σε ολόκληρη την Ευρώπη δεν υπάρχει άλλη χώρα στην Ευρώπη όπου τοπικοί αερομεταφορείς να μην ελέγχουν τουλάχιστον το 40% της κίνησης εξωτερικού, τη στιγμή που στην Ελλάδα το ποσοστό είναι μόνο 16%.
newmoney.gr
Νέα δεδομένα και κινητικότητα δημιουργεί, σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr, η πρόσφατη απόφαση της Olympic Air να καταργήσει δρομολόγια ανά την επικράτεια λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Με την τελευταία να έχει σημαντικές απώλειες σε μερίδια αγοράς και με την Aegean να αποτελεί πλέον τον μοναδικό εναλλακτικό ελληνικό αερομεταφορέα, πηγές αναφέρουν πως επίκειται κατάθεση νέας πρότασης συγχώνευσης προς την Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς πλέον τα μερίδια αγοράς των δύο γκρουπ δικαιολογούν κάτι τέτοιο.
Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή στην αγορά πτήσεων εξωτερικού από και προς τα αεροδρόμια της Ελλάδας το μερίδιο της Aegean, που αποτελεί το μεγαλύτερο εγχώριο αερομεταφορέα, ανέρχεται μόλις στο 14% και μαζί με την Olympic Air είναι κάτω από 16%.
Επομένως, το 84% της ελληνικής αεροπορικής αγοράς το κατέχουν ξένοι αερομεταφορείς. Το αντίστοιχο μερίδιο των εγχώριων αερομεταφορέων σε άλλες χώρες της Ευρωζώνης, βρίσκεται κατά μέσο όρο στο 38,5% με αποτέλεσμα να μην συντρέχουν πλέον οι λόγοι απόρριψης νέας πρότασης από τη μεριά του ομίλου Βασιλάκη.
Μάλιστα, σε ολόκληρη την Ευρώπη δεν υπάρχει άλλη χώρα στην Ευρώπη όπου τοπικοί αερομεταφορείς να μην ελέγχουν τουλάχιστον το 40% της κίνησης εξωτερικού, τη στιγμή που στην Ελλάδα το ποσοστό είναι μόνο 16%.
newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται