Η αύξηση αποδίδεται στο γεγονός ότι τα καταστήματα μείωσαν τις τιμές τους με τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, ενώ υιοθετήθηκε για πρώτη φορά το μέτρο των ανοιχτών καταστημάτων την Κυριακή
Αισθητή αύξηση σημείωσε ο όγκος λιανικών πωλήσεων τον περασμένο Νοέμβριο, για πρώτη φορά από τον Απρίλιο του 2010, με βάση τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή.
Η αύξηση αποδίδεται στο γεγονός των συντονισμένων δράσεων στην αγορά, καθώς τα καταστήματα μείωσαν δραστικά τις τιμές τους με τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, ενώ παράλληλα υιοθετήθηκε για πρώτη φορά το μέτρο των ανοιχτών καταστημάτων την Κυριακή.
Ειδικότερα, ο δείκτης όγκου λιανικών πωλήσεων σημείωσε ετήσια αύξηση 2,9% το Νοέμβριο πέρυσι, έναντι αναθεωρημένης πτώσης 1,1% τον Οκτώβριο.
Στην άνοδο συνέβαλε η νέα περίοδος εκπτώσεων που ίσχυσε από το Νοέμβριο, αν και βάσει του κύκλου εργασιών οι λιανικές πωλήσεις παρέμειναν αμετάβλητες, σύμφωνα με τα στοιχεία.
«Βλέπω μια σταθεροποίηση, όχι ανάκαμψη. Αλλά και η σταθεροποίηση μας ικανοποιεί», δήλωσε ο Βασίλης Κορκίδης, πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), στο διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται