Όλα τα χρηματιστήρια σημειώνουν άνοδο, διεθνώς, πλην της... Ραμάλας, δηλαδή της Αθήνας. Διότι στη... Ραμάλα, όπως έλεγε ένας παλιός επενδυτής, δεν αγοράζει κανείς μετοχές.
Και η Αθήνα, εξαιτίας του δημοσιονομικού προβλήματος, έχει ένα λόγο παραπάνω να μην σημειώνει κέρδη. Όμως, ανεξάρτητα από το αν η Ελλάδα έχει λύσει το θέμα του χρέους, η ελληνική αγορά είναι φθηνή, ακόμη κι αν πέσει 200 μονάδες παρακάτω. Δεν μπορεί λ.χ. η συνολική κεφαλαιοποίηση του χρηματιστηρίου να φθάνει τα 54 δισ. ευρώ του ΑΕΠ, δηλαδή να μην είναι ούτε το 20% του ΑΕΠ.
Το spread στα ελληνικά δεκαετή παρέμεινε στις 952-953 μονάδες, ενώ ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 1.419,66 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 0,40%.
Η μετοχή της Εθνικής έκλεισε στα 6,16 ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 1,82%. Κέρδη 1,84% για την Alpha Bank, πτώση 0,80% για την Eurobank, 2,19% για την Πειραιώς και 0,39% για την Τράπεζα Κύπρου. Κέρδη 1,43% για τη MIG, 0,87% για τη Marfin Popular και 0,93% για τη Motor Oil.
Ρευστοποιήσεις στη μΒιοχάλκο με πτώση 4,94% και στην Αγροτική Τράπεζα με 2,70%. Στα 43 εκατ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος με πακέτα σε ΟΛΠ (300 χιλ.) και στον ΟΛΘ (72 χιλ.).
Και η Αθήνα, εξαιτίας του δημοσιονομικού προβλήματος, έχει ένα λόγο παραπάνω να μην σημειώνει κέρδη. Όμως, ανεξάρτητα από το αν η Ελλάδα έχει λύσει το θέμα του χρέους, η ελληνική αγορά είναι φθηνή, ακόμη κι αν πέσει 200 μονάδες παρακάτω. Δεν μπορεί λ.χ. η συνολική κεφαλαιοποίηση του χρηματιστηρίου να φθάνει τα 54 δισ. ευρώ του ΑΕΠ, δηλαδή να μην είναι ούτε το 20% του ΑΕΠ.
Το spread στα ελληνικά δεκαετή παρέμεινε στις 952-953 μονάδες, ενώ ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 1.419,66 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 0,40%.
Η μετοχή της Εθνικής έκλεισε στα 6,16 ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 1,82%. Κέρδη 1,84% για την Alpha Bank, πτώση 0,80% για την Eurobank, 2,19% για την Πειραιώς και 0,39% για την Τράπεζα Κύπρου. Κέρδη 1,43% για τη MIG, 0,87% για τη Marfin Popular και 0,93% για τη Motor Oil.
Ρευστοποιήσεις στη μΒιοχάλκο με πτώση 4,94% και στην Αγροτική Τράπεζα με 2,70%. Στα 43 εκατ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος με πακέτα σε ΟΛΠ (300 χιλ.) και στον ΟΛΘ (72 χιλ.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται