Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Απελευθέρωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , που "ήταν εταιρία - μαϊμού"!


Ο υφυπουργός Μεταφορών Σπύρος Βούγιας, μιλώντας στον ΑΝΤ1, για το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ, είπε πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απελευθερώνεται, αυτονομείται και διεκδικεί σαν βασικός παίκτης τα καλύτερα δρομολόγια.

Όπως ανέφερε ο κ. Βούγιας, υπάρχει ενδιαφέρον από επενδυτές και για την γραμμή Θεσσαλονίκης-Αθήνας αλλά και για τις ευρωπαϊκές γραμμές.

Ακόμη, ο υφυπουργός τόνισε ότι στις τιμές των εισιτηρίων έχει οριστεί πλαφόν, να μην ξεπεράσουν το 70 με 80% των εισιτηρίων των ΚΤΕΛ.

Υπενθυμίζεται ότι το ν/σ εξυγίανσης του ΟΣΕ έλαβε την έγκριση του υπουργικού συμβουλίου την Δευτέρα.

Ο υπουργός Μεταφορών, σε δηλώσεις του για το σχέδιο εξυγίανσης του Οργανισμού, δήλωσε την Τρίτη ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει με το σχέδιο. Παράλληλα, για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επιδιωχθεί στρατηγική συμμαχία με ιδιώτη επενδυτή, στον οποίο θα παραχωρηθεί το 49% και θα αναλάβει τη διοίκηση και το management. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως εταιρεία λειτουργίας, θα είναι υποχρεωμένη να πληρώνει στον ΟΣΕ μίσθωμα για την υποδομή που χρησιμοποιεί.

Για τα χρέη του ΟΣΕ, ο υπουργός διευκρίνισε ότι το Δημόσιο αναλαμβάνει τις οικονομικές υποχρεώσεις που έχει ο Οργανισμός, η ακίνητη περιουσία του οποίου, όμως, περνάει στο κράτος.

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μαϊμού-εταιρεία χωρίς άδεια, με παθητικό, που καρκινοβατούσε»

«Θέλουμε να εξυγιάνουμε τον ΟΣΕ, εξαφανίζοντας τα προβλήματα που παρήγαγαν το ετήσιο έλλειμμα, και να εξορθολογίσουμε το χρέος» δήλωσε σήμερα ο γγ. του υπουργείου Μεταφορών, Χάρης Τσιόκας, υποστηρίζοντας πως «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μια μαϊμού εταιρεία χωρίς άδεια λειτουργίας, με παθητικό, που καρκινοβατούσε την οποία εξυγιαίνουμε».

Με δηλώσεις του στην τηλεόραση Σκάι, ο γγ του υπουργείου Μεταφορών δήλωσε πως «η εξυγίανση του ΟΣΕ είναι μια επιλογή για την οποία το πολιτικό σύστημα έπρεπε να προχωρήσει εδώ και καιρό για να μην επιβαρύνεται ο έλληνας πολίτης. Θέλουμε να εξυγιάνουμε τον ΟΣΕ, εξαφανίζοντας τα προβλήματα που παρήγαγαν το ετήσιο έλλειμμα, και να εξορθολογίσουμε το χρέος».

Ο κ. Τσιόκας υποστήριξε ότι η υποδομή, που θα περιλαμβάνει το δίκτυο που θα το πάρει ο όμιλος ΟΣΕ, θα είναι 100% κρατική. «Φτιάχνεται μια νέα εταιρεία. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μια μαϊμού εταιρεία χωρίς άδεια λειτουργίας, με παθητικό, που καρκινοβατούσε την οποία εξυγιαίνουμε» τόνισε ο Χάρης Τσιόκας.

Σύμφωνα με τον γγ. Μεταφορών, το δημόσιο θα μπορεί να παραχωρήσει τη διαχείριση για κάποια χρόνια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο σε κάθε περίπτωση το δημόσιο δεν παραιτείται του χαρακτήρα του να μπορεί να επηρεάζει τις επενδύσεις. Όσον αφορά την ΕΡΓΟΣΕ είπε ότι θα αναλαμβάνει το σύνολο των έργων στο σιδηρόδρομο με όρους ιδιωτικοοικονομικούς και επιχειρηματικούς. Για τη ΓΕΟΣΕ είπε ότι η περιουσία της αποτιμάται στα 4,7 δις. ευρώ, θα πρέπει να αξιοποιηθεί και μέσα από αυτό να αποκτήσει έσοδα ενώ ανέφερε ότι ιδρύεται η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων.

ΕΠιπλέον, μιλώντας για πολλοστή φορά στο ραδιοφωνικό σταθμό του Σκάι, ο κ. Τσιόκας έκανε λόγο για το πλέον αξιόπιστο σχέδιο εξυγίανσης που θα γίνει νόμος του κράτους, σημειώνοντας πως κανείς δεν θα χάσει τη θέση εργασίας του. Αυτοί που θα φύγουν ως πλεονάζων προσωπικό, είπε ο γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, θα πάνε σε άλλες θέσεις για τις οποίες, σε κανονικές συνθήκες, το δημόσιο θα είχε προκηρύξει θέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...