Έμφαση στη δυναμική ανάπτυξη των πωλήσεων σε άρρηκτη σχέση με την κερδοφορία δίνει το τριετές επιχειρησιακό πλάνο (2011-2013) της INTERAMERICAN, που παρουσιάστηκε πρόσφατα.
Ειδικότερα, η προσαρμογή της διανομής προϊόντων και υπηρεσιών στο σύγχρονο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον –δηλαδή το τί θέλει για την ασφάλισή του ο καταναλωτής σήμερα και πώς μπορεί να το έχει- αποτελεί το σημαντικό βήμα του εκσυγχρονισμού που επιχειρεί η INTERAMERICAN στις πωλήσεις. Ο σχετικός σχεδιασμός που ξεκίνησε από τις υποδομές (προϊόντα, διαδικασίες, αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, εκπαίδευση), όπου το προς επένδυση ποσό φθάνει τα 14 εκατ. ευρώ, καταλήγει στις πωλήσεις με την ενίσχυση της πολυκαναλικής διανομής.
Συγκεκριμένα, στο επιχειρησιακό πλάνο ενδυναμώνεται ο ρόλος του αποκλειστικού δικτύου agency σύμφωνα με τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές της GAMA International και της LIMRA, το οποίο μετασχηματίζεται σε σύνολο μεγάλων δυναμικών μονάδων. Η συγκέντρωση του δικτύου agency σε μεγάλα Γραφεία Πωλήσεων χαρακτηρίζεται από τη χρήση ιδιόκτητων συστημάτων υποστήριξης και στέγης, στοχεύει στην αποκέντρωση λειτουργιών από την εταιρεία στο δίκτυο και μεταφράζεται σε ταχύτερη διεκπεραίωση εργασιών και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Το πλάνο προβλέπει επίσης τις εναλλακτικές δυνατότητες δημιουργίας αυτοχρηματοδοτούμενων Γραφείων associated συνεργατών καθώς και συνεργαζομένων Πρακτορείων.
Στόχοι του εκσυγχρονισμού του μοντέλου για το δίκτυο agency είναι η αύξηση της παραγωγικότητας, η βελτίωση της ποιότητας των πωλήσεων, η ανάπτυξη νέας γενιάς managers του δικτύου, η προσέλκυση νέων ασφαλιστικών συμβούλων και η ενδυνάμωση του επαγγελματισμού όλων των συνεργατών με τον πελάτη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.
Ο κ. Thomas van Rijckevorsel, Πρόεδρος της INTERAMERICAN και μέλος του Executive Board του μητρικού ομίλου EUREKO, εξέφρασε την ικανοποίηση της EUREKO για την INTERAMERICAN, δηλώνοντας: «Έχουμε την πεποίθηση ότι η INTERAMERICAN εκπληρώνει όλα τα προαπαιτούμενα για να είναι ένας ισχυρός τοπικός παίκτης. Στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής μας, η INTERAMERICAN στην Ελλάδα παίζει ένα σημαντικό ρόλο. Ο εκσυγχρονισμός του μοντέλου διανομής εναρμονίζεται με την πολιτική μας για τη διαρκή βελτίωση του επιχειρησιακού σχεδιασμού και των δραστηριοτήτων μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται