Ειδικό γραφείο, με αποκλειστικό αντικείμενο τη διαμετακόμιση φορτίων από
και προς τη Βουλγαρία, θα λειτουργήσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης για
την καλύτερη εξυπηρέτηση των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων, όπως ανακοίνωσε
σήμερα, στη Σόφια, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας
Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), Στέλιος Αγγελούδης. Παράλληλα,
ανακοίνωσε ότι και το 2014 η τιμολογιακή πολιτική της ΟΛΘ ΑΕ θα
παραμείνει αμετάβλητη, δηλαδή δεν θα υπάρξουν αυξήσεις.
Μιλώντας σε εκδήλωση για την παρουσίαση του λιμανιού στη Σόφια, ο κ. Αγγελούδης σημείωσε ότι η συγκεκριμένη κίνηση στην ουσία επιβλήθηκε από τη θεαματική αύξηση της διακίνησης φορτίων από και προς τη Βουλγαρία μέσω της Θεσσαλονίκης.
Το 2009, είπε, το 22,3% -περίπου 5860 TEUs (σ.σ. μονάδα μέτρησης κοντέινερς)- των τράνζιτ εμπορευματοκιβωτίων, που διακινήθηκαν μέσω του λιμένα Θεσσαλονίκης, είχε προέλευση ή προορισμό τη Βουλγαρία. To 2010 το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε 29,5% για να φτάσει πέρυσι περίπου στο 39,1%, ήτοι στα 16.030 TEUs.
Προσδοκίες ότι το 2013 θα είναι η καλύτερη χρονιά της 5ετίας
Τα μέχρι τώρα στοιχεία διακίνησης για το 2013 είναι ακόμη πιο ενθαρρυντικά. Στο εννεάμηνο η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς την Βουλγαρία ανήλθε σε 15.213 TEUs και είναι αυξημένη κατά 76,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2012, «κάτι που μας κάνει αισιόδοξους ότι το 2013 θα κλείσει με μεγάλη αύξηση και θα είναι η καλύτερη χρονιά της τελευταίας πενταετίας», σημείωσε ο κ.Αγγελούδης.
«Μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στην Βουλγαρία διαμέσου του λιμένα της Θεσσαλονίκης σχεδόν τριπλασιάστηκε», υπογράμμισε ο κ. Αγγελούδης, ο οποίος κάλεσε τις επιχειρήσεις της Βουλγαρίας να εμπιστευτούν ακόμη περισσότερο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τη διακίνηση των φορτίων τους, καθώς -όπως είπε- η σχέση του χρόνου εξυπηρέτησης με το κόστος είναι άκρως ανταγωνιστική σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα λιμάνια της νότιας βαλκανικής.
Μιλώντας σε εκδήλωση για την παρουσίαση του λιμανιού στη Σόφια, ο κ. Αγγελούδης σημείωσε ότι η συγκεκριμένη κίνηση στην ουσία επιβλήθηκε από τη θεαματική αύξηση της διακίνησης φορτίων από και προς τη Βουλγαρία μέσω της Θεσσαλονίκης.
Το 2009, είπε, το 22,3% -περίπου 5860 TEUs (σ.σ. μονάδα μέτρησης κοντέινερς)- των τράνζιτ εμπορευματοκιβωτίων, που διακινήθηκαν μέσω του λιμένα Θεσσαλονίκης, είχε προέλευση ή προορισμό τη Βουλγαρία. To 2010 το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε 29,5% για να φτάσει πέρυσι περίπου στο 39,1%, ήτοι στα 16.030 TEUs.
Προσδοκίες ότι το 2013 θα είναι η καλύτερη χρονιά της 5ετίας
Τα μέχρι τώρα στοιχεία διακίνησης για το 2013 είναι ακόμη πιο ενθαρρυντικά. Στο εννεάμηνο η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς την Βουλγαρία ανήλθε σε 15.213 TEUs και είναι αυξημένη κατά 76,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2012, «κάτι που μας κάνει αισιόδοξους ότι το 2013 θα κλείσει με μεγάλη αύξηση και θα είναι η καλύτερη χρονιά της τελευταίας πενταετίας», σημείωσε ο κ.Αγγελούδης.
«Μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στην Βουλγαρία διαμέσου του λιμένα της Θεσσαλονίκης σχεδόν τριπλασιάστηκε», υπογράμμισε ο κ. Αγγελούδης, ο οποίος κάλεσε τις επιχειρήσεις της Βουλγαρίας να εμπιστευτούν ακόμη περισσότερο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τη διακίνηση των φορτίων τους, καθώς -όπως είπε- η σχέση του χρόνου εξυπηρέτησης με το κόστος είναι άκρως ανταγωνιστική σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα λιμάνια της νότιας βαλκανικής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα αρκεί τα σχόλια να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά. Διαφημίσεις στην θέση των σχολίων ΔΕΝ δημοσιεύονται